Среда
15 Мая 2024
06:19:47
Главная М-117 Приветствую Вас Гость | RSS Регистрация
Вход
Меню сайта

Мини-чат

Наш опрос
Оцените мой сайт
1. Отлично
2. Хорошо
3. Неплохо
4. Плохо
Всего ответов: 148

Главная » 2008 » Февраль » 7 » Екзамен
Екзамен
22:31:27
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 216-24-42, факс (044) 274-10-49, vvv@minosvit.niiit.kiev.ua

від 21.02.2002 № 1/9 - 90 .
від _____________ на № ___________

Міністерство освіти Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій


Про проведення державної підсумкової
атестації з фізики в 11 (12) класах
загальноосвітніх навчальних закладів
у 2001/2002 навчальному році

Міністерство освіти і науки України повідомляє, що згідно з “Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти”, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України 14.12.2000 р. № 558 та зареєстрованим у Мін’юсті України 19.12.2000р. за № 925/5146, листом Міністерства освіти і науки України “Про закінчення 2001/2002 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів” №1/9-41 від 31.01.2002 р. визначено порядок проведення державної підсумкової атестації з фізики за вибором учнів.
У цьому навчальному році державна підсумкова атестація з фізики може проводитися за трьома формами:
- усно (за білетами);
- письмово;
- у формі захисту учнівських дослідницьких робіт.

1.Державна підсумкова атестація в усній формі проводиться за білетами, що включають три запитання, два з яких – теоретичні, третє має практичну спрямованість (розв’язання задачі із вказаної теми чи виконання лабораторної роботи). Роботи, для виконання яких відсутнє необхідне лабораторне обладнання, можуть бути замінені на рівноцінні.
Задачі для третього запитання білетів складаються або обираються районними (міськими, шкільними) методичними об’єднаннями вчителів (окремими вчителями) і погоджуються директором (заступником директора) загальноосвітнього навчального закладу. Для формування набору задач бажано орієнтуватися на навчальний посібник “Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з фізики”, за ред. І.Гельфгата, “Гімназія”, Харків, 2002 (задачі достатнього або високого рівнів).
На підготовку відповіді учневі відводиться до 30 хвилин. В окремих випадках (для розв’язку задачі чи виконання лабораторної роботи) час може бути збільшений. За цей час учень має записати на дошці необхідні формули, графіки тощо. Задача або лабораторна робота виконуються на окремому аркуші, який передається для перевірки членам комісії під час відповіді.

2. Атестація у письмовій формі відбувається за “Збірником різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з фізики”, за ред. І.Гельфгата, “Гімназія”, Харків, 2002. На її проведення відводиться до 2,5 астрономічних годин. Відлік часу починається з моменту початку роботи учнів над завданнями.
Атестаційні завдання для державної підсумкової атестації у письмовій формі складають Міністерство освіти Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у необхідній кількості варіантів.
Атестаційне завдання складається з 6-ти запитань початкового, 6-ти запитань середнього, 3-х запитань достатнього і 2-х запитань високого рівнів, що мають охопити всі теми шкільного курсу фізики. Для цього у збірнику весь зміст шкільного курсу фізики поділено на 16 тем, а до атестаційного бланку внесено 17 запитань. Для кожного учня формується окремий варіант атестаційного завдання. Номери запитань заносять до атестаційного бланка. Перед початком атестації учні почергово вибирають бланки (як білети), після цього записують у них прізвище, ім’я по батькові, клас, в якому навчаються.
Запитання початкового, середнього і достатнього рівнів подано у формі тестів з однією правильною відповіддю. Завдання високого рівня є завданням з “відкритою” відповіддю, тобто якісною чи розрахунковою задачами.
Виконання кожного завдання початкового рівня оцінюється в 1 бал, середнього рівня - у 2 бали, достатнього рівня – у 3 бали, високого рівня, в залежності від рівня його складності, - у 4-ри або 5-ть балів (вказано у збірнику). Максимальна сума балів, яку може набрати учень, виконавши правильно всі завдання, становить 36 балів. Для виставлення оцінки потрібно користуватися таблицею:

Оцінка 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Бали 11-2 33-4 55-6 77-10 111-14 115-18 119-21 220-24 225-27 228-30 331-33 334-36

Під час атестації учні не можуть користуватися додатковою літературою (таблицями, посібниками тощо), оскільки всі необхідні для відповіді дані наведено у збірнику.

3. Державну підсумкову атестацію у формі захисту учнівських дослідницьких робіт можуть проходити учні, які за результатами навчального року мають навчальні досягнення з фізики достатнього або високого рівнів.
До учнівських дослідницьких робіт належать проектно-конструкторські, раціоналізаторські та винахідницькі роботи дослідження тощо.
Учні, які обрали цю форму атестації, не пізніше, ніж за місяць до її початку мають подати вчителеві роботу на рецензування. Тема роботи обирається учнями самостійно, але вона має бути пов’язана безпосередньо з фізикою і мати інтегрований характер.

Учнівська дослідницька робота має таку структуру:
- назва теми роботи;
- вступ (основна ідея, її теоретичне обгрунтування, структура запланованого дослідження);
- основна частина (використані методи, отримані результати, таблиці, графіки, фотографії, моделі, прилади, комп’ютерні програми тощо, оцінка результатів роботи та їх порівняння з відомими даними);
- висновки;
- список використаної літератури.

Під час захисту учнівської дослідницької роботи учень протягом 10 хвилин повідомляє тему роботи, стисло розкриває основні положення, робить висновки. Після цього він відповідає на запитання членів комісії.
Члени комісії під час захисту знайомляться з роботою та рецензіями на неї. Після закінчення захисту всіх робіт, члени комісії обговорюють їх результати і виставляють бали.
Оцінюванню підлягають:
- якість роботи, у т.ч. з урахуванням результатів рецензій (6 балів);
- аргументація актуальності теми дослідження (1 бал);
- чіткість, логічність, послідовність і повнота розкриття теми (2 бали);
- рівень умінь використовувати наочні матеріали (1бал);
- вичерпність відповідей (2 бали).

Пропозиції щодо підвищення ефективності проведення державної підсумкової атестації просимо надсилати до Головного управління змісту освіти Міністерства освіти і науки України.




Заступник державного секретаря Г.Г.Науменко






Додаток 1.
Орієнтовна форма атестаційного бланку

Кутовий
штамп
навчального
закладу
Атестаційний бланк
для державної підсумкової атестації з фізики
_____________________________________
Прізвище, ім’я по батькові учня
11 “__” класу __________________________
профіль ( напрям)

Оберіть єдину правильну відповідь і закресліть її.

№\№ РРівні Номери завдань Відповіді
1 І А Б В Г
2 А Б В Г
3 А Б В Г
4 А Б В Г
5 А Б В Г
6 А Б В Г
1 ІІ А Б В Г
2 А Б В Г
3 А Б В Г
4 А Б В Г
5 А Б В Г
6 А Б В Г
1 ІІІ А Б В Г
2 А Б В Г
3 А Б В Г


1 ІV
2

(Місце для розв’язків задач високого рівня)



Підписи:
Голова комісії
Члени комісії


Просмотров: 1789 | Добавил: Артём_Пурген | Рейтинг: 1.0/1 |
Всего комментариев: 3
3 Kirillovs  
0
Зачет! и ниипет! smile

2 Костя  
0
мне бы тоже скиньте ссылку плс на Kocty@i.ua !HELP!

1 Dima  
0
Напишыть пажалуста де я можу скаать всі екзамени. Киньту ссилку на почту
Dima_1992-11@mail.ru

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Календарь новостей
«  Февраль 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829

Поиск

Друзья сайта
Создать сайт в системе UcoZ Как купить 100 клиентов за 10 долларов? Ответ тут! Сервис чатов Яндекс цитирования Ресурс Московских НС Правый хостинг VIRTGIRLS.RU - эротический видеочат, онлайн общение, стриптиз онлайн, видео-общение. СДЕЛАЙ ПАНК УГРОЗОЙ!

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Copyright MyCorp © 2024